تدریس در دیجی آموز


با توجه به اینکه تمامی اطلاع رسانی ها از طریق پست الکترونیک انجام می شود حتما از ایمیل معتبر استفاده کنید.

چرا آموزش در دیجی‌آموز؟

دیجی‌آموز، به عنوان مرجع تخصصی آموزش‌های مهندسی دانشگاهی، یک سامانه با تکیه بر مدرسین نخبه و برجسته دانشگاهی، نیروهای فنی متخصص و پشتیبانی قابل اعتماد و مداوم است. مبنای دیجی‌آموز، بهره بردن تمامی طرف‌های درگیر بر اساس روابط سودآور است. بر همین اساس، آموزش‌هایی با قیمت‌های بسیار مناسب‌تر از آنچه در دوره‌های حضوری رواج دارد در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد، عموماً مبالغی بالاتر از آنچه در دوره‌های دانشگاهی به مدرسین و نخبگان پرداخت می‌شود عایدشان می‌گردد و در کنار این‌ها، به اعتبار دیجی‌آموز افزوده می‌شود.

از سوی دیگر، دیجی‌آموز یک بستر برندسازی برای مدرسین است، بستری که کمک می‌کند یک رزومه‌ی قابل عرضه در مجامع مختلف به عنوان پیشینه‌ی آموزشی داشته باشند، آموزش‌های حضوری دریافت کنند و هم‌چنین در صورت تمایل به همکاری در انجام پروژه‌های دریافتی، به عنوان مجری پروژه‌ها درآمد مناسبی را کسب نمایند. در نهایت، اولویت ما در صورت برگزاری دوره‌های آنلاین و حضوری مختلف، پیشنهاد آموزش به مدرسان برگزیده‌ی دیجی‌آموز خواهد بود. در کنار اینکه داشتن چند آموزش در وبسایت، می‌تواند یک کمک‌هزینه‌ی مناسب و گاهی چندین برابر مبالغ حق‌التدریس دانشگاهی را به همراه داشته باشد، پروژه‌ها و دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری، متضمن درآمدهای مناسب برای نخبگان دانشگاهی خواهد بود.


مطالعه شرایط آموزش

شرایط آموزش

  • آموزش‌ها باید بر اساس استانداردهای دیجی‌آموز و انحصاراً برای این بستر تهیه شوند. (بخشی از استانداردها نظیر انتخاب پس‌زمینه، کیفیت تصاویر و ابعاد آن، و … در بخش «شرایط فایل ها و فیلم های آموزشی» درج شده‌اند و مابقی استانداردها پس از دریافت دموی آموزشی اولیه، در مکاتبه با بخش آموزش دیجی‌آموز از طریق ایمیل، عنوان خواهند شد.)

مطالعه شرایط فایل‌ها و فیلم های آموزشی

شرایط فایل‌ها و فیلم های آموزشی

ویدئوها می‌توانند بنا بر تشخیص مدرس شامل ضبط از کار در محیط نرم‌افزار، ارائه از روی اسلاید و یا فایل و یا ترکیبی از این موارد باشند. (در شرایط خاص دیگر، با ما تماس بگیرید.) همچنین، برای تصویربرداری از صفحات رایانه و سایر لوازم الکترونیکی، می‌توانید از نرم‌افزارهای تصویربرداری مختلف موجود استفاده کنید که نرم‌افزار پیشنهادی در ادامه قابل دریافت و استفاده است. (فراموش نکنید معمولاً نیاز است نمایش ماوس را در نرم‌افزار فعال نمایید.) در مجموع، شرایط کلی به شرح زیر است:

  • ضبط صدا با استفاده از میکروفون (و یا هدست) صورت پذیرد و دارای نویز یا صداهای اضافه نباشد.
  • در مورد تصویرهایی که از کامپیوتر ضبط می شوند، پس‌زمینه تصویر استاندارد (همراه با لوگو) دیجی‌آموز باش. (که در ادامه قابل دریافت است).
  • کیفیت تصویربرداری حداقل ۳۰ فریم بر ثانیه باشد.
  • رزولوشن تصویر پیشنهادی حداقل ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل (HD) است.
  • در هیچ کجا از فیلم، به نام فرد، شرکت یا مؤسسه‌ای اشاره نشود. (در موارد خاص، نیاز به دریافت مجوز از سوی دیجی‌آموز می‌باشد.)
  • در تصویربرداری خارج از محیط کامپیوتر، تصویر چهره مدرس در کادربندی وجود نداشته باشد. (در صورت لزوم برای انتقال مفاهیم آموزشی، پیش از تصویربرداری، با ما تماس بگیرید.)
  • در صورتی که از اسلاید در آموزش خود استفاده می کنید، توصیه، استفاده از نسبت اندازه ۱۶:۹ است. (می توانید در تنظیمات، این ابعاد را انتخاب کنید.)
  • در صداگذاری، کلمات را شمرده، شفاف و با ضرب‌آهنگ مناسب بیان کنید و حتی‌المقدور، با فارسی معیار صحبت نمایید.
  • برای ارائه ی بهتر موضوعات، انتخاب روش آموزش (تصویربرداری از صفحه رایانه، استفاده از اسلاید، استفاده از پدهای نگارش دیجیتال، تصویربرداری در فضای حقیقی، تصویربرداری از وسایل کمک آموزشی و …) بر عهده‌ی مدرس است که توصیه می‌شود پیش از شروع تصویربرداری، هماهنگ شود. در نهایت، مهم، انتقال مفاهیم به مخاطب به بهترین شکل ممکن است، لذا این موضوع را معیار قرار دهید.

فایل ها و نرم افزار های مورد نیاز

دانلود فایل های و نرم افزارهای مورد نیاز

تمامی فایل ها به صورت زیپ شده با فرمت ZIP و RAR هستند.


برای ارسال پروپوزال دوره آموزشی باید در وبسایت ثبت نام کنید.

برای ارسال دمو آموزشی باید وارد وبسایت شوید.

برای ارسال فایل های نهایی آموزش باید وارد وبسایت شوید.